spaces

    avatar

    Go??
    Gość

    spaces Empty spaces

    Pisanie by Go?? Wto Lut 14, 2012 10:54 pm

    spaces 18858892159142539_hkA19kCL_c_large
    avatar

    Gość
    Gość

    spaces Empty Re: spaces

    Pisanie by Gość Sro Mar 07, 2012 7:19 pm

    to wygląda na jakiś fajny pub. pewnie grała tu miła muzyka i nie było zbyt wielu pijaków. znaleźli jakiś przyjemny stoliczek i zamiast drinka zamówili butelkę dobrego wina, prosto z francji. dlatego nawet jeśli uchodziło tam za wino ze średniej pułki to tutaj było wybitnie drogie. ale lenny'ego stać to niech płaci! - dobra, lenny. powiedz coś o sobie, bo chyba niespecjalnie dużo o tobie wiem. - uśmiechnęła się kącikowo i przeczesała paluchami swoje rozpuszczone włosy, które nawet w taką pogodę wyglądały wyśmienicie.
    avatar

    Gość
    Gość

    spaces Empty Re: spaces

    Pisanie by Gość Sro Mar 07, 2012 7:42 pm

    Z pułki :3
    - Coś o sobie? Co oprócz tego, że jestem ze Stanów i studiuję prawo chciałabyś wiedzieć? - Spytał, unosząc kieliszek z winem do swych ust, by upić niewielki jego łyk. Było niezłe, ale on miał w swojej spiżarni z winami czy innym takim pomieszczeniu miał dziesiątki o niebo lepszych win. Westchnął ciężko i przeczesał palcami swoje włosy, bo uznał, że nie może byc od niej gorszy. Ale jego włosy niestety nie były w tak samo świetnej formie co jej. - Zawsze chciałem zostać kosmonautą albo chociaż pilotem helikoptera ale mam wadę wzroku i się do tego nie nadaję - zwierzył się jej. - Lepiej ty mi coś o sobie opowiedz, Antoinette.
    avatar

    Gość
    Gość

    spaces Empty Re: spaces

    Pisanie by Gość Sro Mar 07, 2012 7:51 pm

    tak napisałam? ; ccccccccccccccccccccccccccccc