balkon

    st. albans

    st. albans

    st. albans
    god save the queen
    we love our queen
    109

    balkon Empty balkon

    Pisanie by st. albans Sob Maj 24, 2014 4:49 pm

    balkon Balcony09LRG
    avatar

    Gość
    Gość

    balkon Empty Re: balkon

    Pisanie by Gość Sob Maj 24, 2014 4:54 pm

    także tak. no minnie nie jest za bardzo ogarnięta, więc wiadomka...
    - co studiuję? - zaśmiał się. nie wiem dlaczego tak mnie męczysz bo teraz muszę wymyślić co on studiuje!! poszli pewnie na ten balkon i tam sobie gdzieś stanęli w kąciku, albo nawet usiedli bo co się będą.... - same nudne rzeczy studiuję, minnie. - wzruszył ramionami. chociaż może jednak jemu to się wydawało nudne, a rodzice wysłali go na jakąś kongwinistykę czy coś. na uj jest i zastanawiałam się czy na to nie iść, ale raczej nigdzie już nie pójdę xddd a max pewnie tam siedział i nie ogarnial na tych zajęciach.
    avatar

    Gość
    Gość

    balkon Empty Re: balkon

    Pisanie by Gość Sob Maj 24, 2014 4:59 pm

    w sumie to dobre, może minnie też nie wymyślę co studiuje i nie będę musiała się zastanawiać. xd chociaż minnie raczej by o tym dużo gadała, więc muszę jednak to przemyśleć...
    - to po co to studiujesz, skoro jest nudne? - dopytywała się, bo wiadomo, była ciekawska, poza tym nie lubiła nudnych rzeczy. a ty w ogóle wymyśliłaś sobie plan co dalej albo coś?
    avatar

    Gość
    Gość

    balkon Empty Re: balkon

    Pisanie by Gość Sob Maj 24, 2014 5:02 pm

    co dalej z czym? xd no minnie to pewnie by o tym jednak dużo gadała, ale max wolal tego nie ujawniać, bo to wedlug niego nic szalonego, że poszedł na studia. nie miał wyjścia! rodzice go zmusili. biedak.
    - bo nie mam wyjścia. po za tym na studiach są dobre imprezy, więc narzekać nie mogę. jak mi się chce to ide na zajęcia jak mam kaca to nie idę... wiesz jak jest. - stwierdził z rozbawieniem i się napił a potem podał jej.
    avatar

    Gość
    Gość

    balkon Empty Re: balkon